TeklifBorsasi.Com Son Eklenen İşler
.

7 Eylül 2014 Pazar

ÜCRETLİ ÜYELİĞE GEÇTİKTEN 1,5 AY SONRA HEMEN BİR MANTOLAMA İŞİ ALDIM!

ÜCRETLİ ÜYELİĞE GEÇTİKTEN 1,5 AY SONRA HEMEN BİR MANTOLAMA İŞİ ALDIM!

Bize kendinizden ve firmanızdan bahseder misiniz?
Firmamız Metod Yapı, izolasyon sektöründe yaklaşık 6 yıldır faaliyet göstermekte olup,  İzoder’in uzman uygulayıcısı olarak Çbs fabrikasının uygulama bayisidir.
Ne iş yapıyorsunuz?
Ben firma ortaklarındanım. Bina izolasyon işlerinin organizasyonunu üstlenmekteyim  
TeklifBorsasi.com ile tanışmanızdan bahseder misiniz? Bizi nereden duydunuz?
Teklif borsasını arama motorundan aratmıştım, bu sayede rast gelmiştim.
TeklifBorsasi.com ile ilgili neler söyleyebilirsiniz?
Bence TeklifBorsasi.com, çok faydalı bir site. Hem inşaat teklifleri almak isteyen firmaların yöneticileri ve işverenler için, hem de iş arayan firmalar için çok faydalı. Şahsen ben, iki müşterileri ve iş yapmak isteyenleri aynı çatı altında barındırabilen tek site platformu olarak görüyorum Bu sayede teklif vermek ve teklif almak isteyen kişiler birbirleriyle kolayca iş yapma şansı buluyorlar. İnşaat işleri çöpçatanı diyebilirim.
TeklifBorsasi.com’dan nasıl faydalanıyorsunuz? Sadece iş mi alıyorsunuz, yoksa ihale de açıyor musunuz?
Şu ana kadar hep iş almak için aradım, hiç ihale açmadım. Ama ileriki zamanlarda ihale de açabilirim.
Hangi üyelik paketindesiniz?
Şu anda ücretli aylık paketteyim ancak premium üyelik paketine geçmek istiyorum.
Ne zaman ücretli üyeliğe geçtiniz?
Ücretli üyeliğe yaklaşık 4 ay önce başlamıştım. 2012 Ağustos ayında ücretli üye oldum, Eylül başında hemen iş aldım. Sonra 2. kez, aylık üyelik aldım. Tabii ki verdiğim paranın yanında kazandığım paranın lafı bile olmaz.
Peki bu ücreti ödediğinize pişman mısınız? Paranızı çıkartabildiniz mi?
Kesinlikle pişman değilim! Paramı kat kat çıkarttım.
Ücretli üyeliğe geçtikten sonra ne değişti?
İhale sahiplerinin telefonunu görebildiğiniz için hemen arıyorsunuz. İş alıp uygulamaya çalışıyorsunuz. Bir çok yeni müşteriyle tanıştığınızdan, çevreniz de genişlemiş oluyor. Şahsen ben ücretli üyeliğe geçtikten 1,5 ay sonra hemen iş aldım.
Bu güne kadar TeklifBorsasi.com üzerinden hiç iş aldınız mı, aldıysanız kaç tane iş aldınız?
1 tane Mantolama işi aldım. Hiçbir problem olmadan yüzümüzün akıyla teslim ettik.
Hangi ihaleyi aldınız, büyüklükleri ve bütçeleri ne kadardı?
3625 nolu “4 Katlı Binamıza Mantolama Yaptırılacaktır” başlıklı ihaleyi kazandım. Yaklaşık 20 bin TL’lik bir bütçesi vardı. Yaklaşık 500 m² lik bir mantolama alanı…
Bu iş şu anda hangi durumda?  Ne zaman başladınız, devam ediyor mu, teslim ettiniz mi?
İşe başlayıp bitirdim. Zaten kısa sürdü. İşi teslim etmemiz yaklaşık 15 gündü.
Herhangi bir olumsuzluk yaşadınız mı? Yaşadıysanız nasıl sonuçlandı?
İşle ilgili herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Zaten TeklifBorsası’ndan edindiğimiz bilgiye göre, ihale açan kişilerin bir araştırmaya tabi tutularak ve teyit alınaraktan ihalelere onay veriliyormuş. TeklifBorsasi.com yetkililerinin bu söyledikleri, bu güne kadar hep tam olarak doğru çıktı!
Probleminiz olduğunda TeklifBorsasi.com ekibine ulaşabiliyor musunuz? Sizinle ilgileniyorlar mı?
Ben ilgi ve alakadan oldukça memnunum. Tabii bu sayede güven veriyor.
Ne sıklıkla TeklifBorsasi.com ekibiyle konuşuyorsunuz?
Herhangi bir durum söz konusu olduğunda arıyorum ya da şikâyet emaili gönderiyorum. Zaten kendileri tüm sorunları titizlikle halletme yoluna gidiyor ve bana da sonuçla ilgili haber veriyorlar.
Sizce TeklifBorsasi.com üzerindeki ihaleler gerçek mi?
Kesinlikle gerçek! Bu konuda hiç kuşkum yok! Çünkü ücretli üye olurken TeklifBorsasi.com yetkilileri, ihale edilen işlerin her zaman teyidi yapılıp kontrol edildikten sonra açıldığını söylemişlerdi. Ben de ücretli üye olduğum için ihale sahiplerini hemen arayabiliyorum ve tüm ihalelerin gerçek olduğunu kendim de teyit edebiliyorum.
TeklifBorsasi.com’u başkalarına da tavsiye eder misiniz?
Tabii ki ederim! Hem iş yaptıran, hem de teklif veren firma ve kişiler, bu digital Pazar yerinde buluşup tanışıyor. Çeşitli konularda ihale açıp teklif vererek birbirleriyle tanışma fırsatı buluyorlar. Ya işlerini kaliteli firmalara, uygun fiyatla yaptırabiliyorlar, ya da güzel işler alarak işlerini büyütebiliyorlar.
Ücretli üyeliği tavsiye eder misiniz?
Tabii ki! Zaten ancak ücretli üyelik ile işverenlerin telefon numaralarını görebiliyorlar ve onlara hemen ulaşarak iş alma şanslarını çok fazla arttırıyorlar.
Hangi paketi tavsiye edersiniz?
Benimde bir yıllık Premium pakete geçeceğimi düşünecek olursak tabiî ki bu pakete geçmek en mantıklısı
Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz!
kelimeler: mantolama, montalama, ısıyalıtım, eps, xps, dış cephe yalıtım, ince işler, dış cephe kaplama, taşyünü, taş yünü mantolama, dış cephe, dış cephe boyası, boya, boya badana, boyacı, boya ustası, boyacı ustası, boyacı fiyatları, boya fiyatları, boya markaları, boya renkleri, izolasyon, ankrajlı profil üzeri dış cephe kaplama, kaba sıva, kara sıva, ince sıva, anolu kara sıva, şap, helikopterli şap, perdahlı şap, helikopter perdahlı şap, anulu şap, anu, sıvacı, inşaat iskelesi, karkaslı dış cephe kaplaması, aleminyum karkaslı dış cephe kaplaması, dış cephe kaplaması, dış cephe kaplama, dış cephe işi, strafor,polistrenköpük, malzeme, iskele, inşaat, inşaat firması, siding, sayding, american siding, paksiding, siding firması, mantolama firması, boyacı, usta, boya ustası, mantolama taşeronu, mantolama ustası, mantolama ücretleri, mantolama fiyatları, mantolama maliyet, sitemize mantolama, ısı yalıtım katsayısı, lamda değeri, mantolama malzemeleri, filli boya capatect, karbon takviyeli eps mantolama, fawori ısı yalıtım levhası, favori ısı yalıtım yapıştırıcısı, fawori, polisan, tek boya, filli boya, ısı yalıtım sıvası, donatı filesi, fawori standart dübel, plastik çivi, kaplama astarı, mineral kaplama, mineral sıva, dış cephe esaslı silikon boya, aleminyum kompozit çerçeve içinde silikon cephe giydirmesi, özel ders, web sitesi, web programlama, nakliye, evden eve, evden eve nakliye, palyaço, özel ders fiyatları, nakliye fiyatları, evden eve nakliye fiyatları, boya badana fiyatları, inşaat fiyatları, boya fiyatları, badana fiyatları, boya ustası, taşeron, taşeron arıyoruz, mantolama, dekorasyon, dekarasyon, dekorasyon fiyatları, tadilat, yurtdışı inşaat işleri, proje, avm projesi, avm inşaatı, devlet ihalesi, kamu ihaleleri, kamu ihale, proje ihale, proje haber, nakliye ihaleleri, nakliye ihalesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder